minnoshan Benim kızımda normalde her gün 1 kez dahi olsa kakasını yapar gazını da cıkarırdı.2 gün boyunca ne kaka ne gaz cıkaramadı en son fitil verdik yaptı rahatladık.Bakalım şimdi kendi yaptı bu gün biraz.Normal 2 4 gün vs yapamaması ama benim kızı kötü edince yaptık dayanamadık.