Dinaeliz selam. 8,5 aylık oğlum tv bilmez. Sürekli oyunlar oynayamıyorum nereye kadar demişsiniz anlıyorum sıkılıyor bunalıyor insam bazen ama mecburuz bi yerde. Ben sürekli oyum etkinlik peşindeyim gözümün önünden de ayırmam. Mutfağım geniş yemek yaparken cırtlı hikaye kitabı veririm geometrik şekiller veririm olması kevgir veririm yeter ki oynasın. TV bu aylarda imkansız bi durum. Zaten anlamıyor ki sese karelere dalıyor. Kafası karışıyor. Uyaran eksikliği dedikleri de böyle böyle oluyor işte.