Gr2727 Kızlar boynumun ve omzumun olduğu bölgeler böyle sanki biber gibi yanıyor . Dr gttm boyun düzleşmesi ve fıtık başlangıcı dedilr ilc verdi ama HC faydaa etmedi sanki oraya biber dokmusler gibi yanıyor neyapsm geçer ya
GoGirl Gr2727 bende de boyun duzlesmesi var benimde agrisi koluma vuruyor ilac ictim krem verdi gecici rahatlik onun disinda malesef cekiliyor ben de bir de sinir sıkısmasi var elimde ikisi bir birlesiyor
1prens1prensesannesii Gr2727 bende de boyun düzleşmesi var. Çok yanar dediğimiz gibi ama Bir çözüm bulamadım