Zeynepkadas Merhaba arkadaslar bu bahsettiginiz ne oluyor bende memurum dogum iznindeyim ama herhangi bir yere basvuru yapmadim
bluem Zeynepkadas memurlar alamiyor cunki siz dogum raporu alsaniz bile maasiniz yatiyor ondan ssk size odeme yapmiyor bu analik raporu alip maas alanaynlar icin