Yavrukom 2 ay 4 gün önce doğum yaptım hala regllli olmadım kasıklarım da ağrı var olcakmis gibi ama olmadım sezeryan doğum yaptım bu arada ne zaman olrkii sizler ne kadar zaman sonra oldnz
cicekannesiii Yavrukom 40im cikar cikmaz oldum olmaman normal zamanla duzelicek duzene girecektir yada en kisa zamanda da olabilirsin
esraeerdogann Yavrukom hemen oldum 🙄 hatta eskiden çok düzensizdi şuan birgün aksamıyor o derecedeyim 😃 5 aylık bebeğim bi ay rahat edemedim olmadan🤣😝
Begumipeksmom Bende kızım 3 ay 18 günlükken oldum regl. Hiç farkına varmadan hemde inanamadım. Normalde ağrıdan yerlerde sürünmem gerekiyordu 🤪
Mirkilik aktif olarak emziriyorsanız 1 yıl olmamanız normal ben 1 yıldır regl olmadım hala bekliyorum önümüzdeki hafta kontrole gidicem artık
Basak0326 Yavrukom onu bende yaptım bide açıkıyorum canı. Tatlı çekiyor regl olmuyorum aldım test yaptım negatif oh be dedim 😅 2 gün sonra olmuşum
bilgemira Yavrukom 40 im cikti oldum 20 gun sonra bir daha oldum kizim 6 aylikti bir daha oldum 7 bucuk aylik yine oldu arada gelmiyor gelince de gitmiyor 🙃
busrasilra14 Yavrukom ben 2. Ayimda oldum. Ama su an 9 aylik oldu bebegim her ay illaki gecikir illaki bi 10-15 gun atar ileri 🤦🏻♀️