Melisbugi Kızlar az önce 6 ay aşılarını oldu kızım 9. Ayda bidaha gideceğimizi söylediler ama aşı takviminde 9.ayda aşı görünmüyor kafam karıştı yanlışta duymadım eminim bilen varmı formda baktım öne alınmış aşı falan yazıyor ama anlayamadım pek
bir_pasa_annesi Melisbugi kimisinde 9 ayda yapılıyor kimisi 1 yas kuzum bende cok taktım onu aynı dopum yaptıgım arladsıma 9 ayda yapılacak dendi bize 1 yas da yapıldı
Melisbugi nesee yok kuzum eminim ya hatta bıngıldağı kapanmış ölçüm yapıcaz artık dedi 9 ayda aşıya geldiğinde yine bakarız dedi
Muhasebeciana nesee hayir 9.cu ayda asi var sadece izlem tahlil vs degil benim kizima doktoru 9.cu ayda kizamik asisi yapti heryer yapmiyor yapan yer var yapmayan yer var
Melisbugi merve0128 evet banada söyledi eminim kızamık dedi sanırım hangi aşı olduğuna emin değilim sadece
Pares Melisbugi 9. Ayda aşı yok diye biliyorum ama değişti mi acaba aşı takvimi hiç bilgim yok canım 18. Ay aşımıza gidicez bizde ekim de
merve0128 Melisbugi evet normalde. Tek doz vuruluyormuş artık 9. Aya da bir doz daha eklemiş sağlık bakanlığı
nesee Melisbugi bizim hemşire de öyle demişti gittiğimde aşı yoktu hatta geçen ay eltimde aşı demis sadece ölçüm yapmis
Melisbugi Pares oğlan artık 14 yaşında unutmuşum bu işleri yıllar sonra yeniden olunca cahilleşiyor insan 😄 bu arada patlangıç sağlık ocağına gidiyoruz söyliyimde azcık duygulan 😂
Pares Melisbugi maşallah oğlunuz 14 yaşında mı yaşınız kaç ayıp olmazsa . Valla duydukça duygulanıyorum 😄💕
Lalelia Tapitapi KKK aşısı deniliyor 9 aydada var biz cuma günü yaptırdık hicbirsey olmadı huzursuzlik bile çok şükür