duyguarsddn25 Hanımlar merhaba bebeğim 3 ay 13 günlük zayıfladı bugün sağlık ocağı na gidicez çok hareketlendi acaba o yüzden olabilir mi yaşayan var mı
Basak0326 duyguarsddn25 ne kadar bebeğinizin kilosu benimde kilo alımı azaldı anne sütü alıyor sadece
Elvin12 duyguarsddn25 bizde 4 ay 25 günlüğüz en son üçken 6200 İdik bana çok zayıf geliyor etrafımdakilere de öyle mama kullandım yemedi tekrar ana sütüne döndük
dominantteyze duyguarsddn25 o kadarken zayıflamaz en fazla ne kadar hareket edeblirki ellerini ayaklarını oynatır tarttınızmı bebeği
Basak0326 duyguarsddn25 bende başlasam mı bilemedim kilo alımı sınırdaydı Bi ay daha bakalım dedi doktor
Basak0326 duyguarsddn25 bana da öyle geliyor suratı falan nedense doktora dedim mama vereyim mi bir ay daha bakalım kilosuna dedi🤷 ilk aylar çok iyi almıştı
Basak0326 duyguarsddn25 3100 doğdu Bi hafta önce 6400 dü ama benim ilk 2 ay çok aldı 25 günde pek almadı
duyguarsddn25 Elvin12 anne sütü gibisi var mı ben naptıyaisam emmedi sağarak verdim bir süre sonra süt azaldı şimdi yok 🥺
duyguarsddn25 dominantteyze tattım normal mış etrafımdakiler zayıflamış çok kilo vermiş diyerek strese soktular