Anneler merhaba 👋
kızım 7 aylık ve azı dişlerinin olduğu yerler kabardı ve eli sürekli o tarafta çok huzursuz. Doktora ilk önce alt dişlerin çıkması gerekmiyor mu diye sordum. Sıralama bazen değişebilir dedi. Birde yakınımın bebeğinin ilk önce alt azı ve sonra üst azı dişleri çıkmış. Böyle olan bebişler var mı ?