Cookie Ara ara 2. Çocuk fikri geliyor aklıma heves ediyorum sonra hemen normal doğum videosu izleyip o fikirden koşarak uzaklaşıyorum Sizde de oluyor mu 🤔🤣
cicekannesiii Cookie bekarken okulda hocalar butun dogumlari izletiyordu o kdr korkuyordum ki asla normal dogum yapamam diyordum sonuc normal dogum yaptim 😂
glcncbn Cookie İkinci hamileliğimde de normal doğum düşünüyordum tam 40 haftada diş ağrısından dolayı isteğe bağlı sezaryan oldum. Çok memnunum 🤣
_elmaliturtam Bende normal doğum yaptım ama birkere bile açıp izlemedim korkarım diye. Doğum anımı düşündükçe tüylerim diken oluyo da birde izlesem tamamen vazgeçerim tekrar doğurmaktan 😂
Cookie cicekannesiii ayyy videoları izlerken ben nasıl doğurdum diyorum ya bide vajinismustum 🤭 hangi okulda izletiyorlar onu ya 🤔
cicekannesiii Cookie cocuk gelisimi mezunuyum kiz meslek mezunuyum bayan hocalar izletirdi lisede bolum geregi ya bide senin daha zormus vajinusmus illet bir sey
Zeynepazram Bana 2. Cocuk düsüncesi gelince hemen kızıma bakarım anında vazgecerim 😂 cok hareketli cok yaramaz ve sinirlii
glcncbn Cookie Yani biraz masraflı oldu ama olsun. Devlete gitsem asla yapmazlardı. Bende ağla ağla hem diş ağrısı hem doğum sancısı nasıl çekicem diye düşünürken kocam sağolsun kıyamadı 😇
Whiteandblackk Cookie Sezaryen oldum süperdi konforlu acısızdı. Ama düşünmüyorum maddi imkan yok bence