2halime 3,5 aylıkken başladım, babaanneyle başladık ona götürürdük zor oluyordu tabi sabah sabah yollarda ama 1.hafta bakamicam ben dedi :/ annem calisiyordu annem işten çıktı o bakıyor şimdi bizim eve geliyor böyle daha kolay oldu. Tek sıkıntı özlem gün içinde çok ozleniyorlar ama çalışmadan olmuyor