Sütüm yok emzirmedim. En baştan biberon ile devam ediyoruz. Ama artık yıldım beslenme saati gelmesin istiyorum kafayı yicem. Biberon ağzına değiyor en fazla 20 30 cc güzel içiyor nadir oda tabi sonra başlıyor ıkınıyor sıkınıyor alttan gaz çıkarıyor ama bitmiyor günlerdir sadece beslenme sırasında bunları yapıyor. Saati sık verdim olmadı saat aralığını uzattım olmadı vallahi 5 saate kadar bekledim ( gündüz uyumamıştı gaZdan derin uykuya geçince bölünmesin dedim ) yok yine içmedi içmedi içmedi. Nasıl doyuruyorsun diyenlere 1 saat 5 cc 3cc ara ara gezdir kucakta yatır dene kaldır derken 1 saatte içiyor ama her öğün aynı gaz damlası kullanıyorum kaç kere değiştirdim mama değiştirdim biberon değiştirdim varmı başka önerisi olan burnunu temizliyorum kucakta üstten gazı çıkartıyorum alttan çıkıyor ne atlıyorum nerde yanlış yapıyorum. Valla cümle bozukluğu yaptıysam kusura bakmayın saatlerdir yine aç yine yediremiyorum çok kötü bir durum bu