Aysnroztrkkk Merhaba hanımlar ben haziranın 22sinde doğum yaptım ve oğlumun yazlık kıyafetlerini elimden çıkartmayı düşünüyorum genel olarak lc Waikiki ve e bebek ürünleri 0-3 ay almak isteyen olursa yardımcı olabilirim ☺️