Merhaba arkadaşlar kararsız kaldığım bir konuda fikrinizi almak isterim eşim ve ben çalışıyoruz kiradayız bu ikinci evimiz anneme yakın taşındık bebeğe bakacağı için ama hiç sevmedik ve alışamadık eve bizimde arabamız vardı ama çok yüksek değildi fiyatı satsaydık bizde 3 senelik bir kredi çektik ve taksitlerini ödemeye devam ediyoruz sorunum şu ki evden kira fiyatları arttığı için çıkamıyoruz hemen ki istediğimiz yerde evde bulamıyoruz sizce para mı biriktirmeliyim yoksa fazla fazla krediyi ödeyip kapatmalımıyım borcumuzu evden bir an önce cıkabilmek içinn çıkarsak belki ev kredisine gireriz hiç bilmiyorum nasıl olur ama yoksa böyle sabırla hem birikim hemde kredi mi ödemek mantıklı cevaplayan olursa teşekkür ederim şimdiden..