cicekannesiii kizlar mutfagima bu halidan alcam 2 adet alan memnun kalan varmi ya nasil hemen yipraniyor mu
NefesMaviDeniz cicekannesiii Aynısınsan değil ama farklı deseninden var bizde de çok rahat kullanımı temizliği vs bence alın :)
Yay cicekannesiii benim böyle değil arkası hiç dokulmuyor 1yildir kullanıyorum çok hafif ben kalın halı sevmiyorum sürekli hailalri kaldırıp öyle temizlik yaparım çok işime yaradı bu ince halılar kirlendimi 15gunde bir hop makinaya mis gibi seriyordum çok yıkadım yıprandı hep bide ucuzdu şimdi ince halıların kaliteli olanlarına bakiyorum alcam kendime çok memnunun ben 4kare halıyı 60tl ye aldım şimdi 150 TL 200 TL olanlardan alcm
Morfrenk cicekannesiii bunun siyah üstüne beyaz desenlisi var ama aldığıma pişman oldum her gün sil sil sil, çok kolay temizlemesi ama düşen belli oluyor, mutfakta alacalı, gri, karışık desenlerden şaşmamalı. Benceee😁
cicekannesiii NefesMaviDeniz ay valla desenini falanda begendim bnde alcam galiba cok cok kalin halilarda fiyatlar ucmus resmen😊😊
cicekannesiii Yay evet canim yikaniyor olmasi guzel valla bnde 2 adet 4mtre alcam tanesini suan 150tl ye alcam dusun 😊
cicekannesiii Morfrenk ay ciddimisin sabunlu bezle sil dedi banada dogru diyon valla ama ne halilar var da fiyatlari gorsen sasarsin😂😂
Birminik_annesi Ya bu halilara bayiliyorum ama evime okadar toz ve his giriyor ki beyaz hic bisey alamiyorum🙁
cicekannesiii Birminik_annesi evet bu tarz halilar baya moda oldu durusu falan cok güzel ilk defa alcam bnde ince hali 😂
ArdicEge cicekannesiii kendisi krem cizgileri siyahını 2 sene mutfagımda kullandım makinada yıkaması kolaydı ama leke tutuyor ve hav topluyor malesef değiştirdim o yüzden.
cicekannesiii ArdicEge oyle mi canim evet yikamasi kolay diger turlu halilar alinmiyor hersey ates pahasi olmus ne yapacagimi sasirdim 😏