Mrtnurr Saglık ocagından verdiler 5 aylık olduk kullanıyormusunuz düzenli ben bazen unutuyorum ayrıca demir ilacının tadı berbat kıyamıyorum vermeye siz ne yapıyorsunuz. Demir ilacını kiloya göre verdii tahlil yapmadan öyle mi oluyor
19052019 Mrtnurr 4. Ayımıza girdik 3. Gün önce d vitaminini kullanmaya devam dedi bazen dediğiniz gibi unutuyorum bende vermeyi 🤭kan ilacı da berbat zor içiyor napacam bilmiyorum 4 damla ver dediler tahlil falan yapılmadı 🤷🏻♀️
Pinkbery Mrtnurr 4.aydan itibaren düzenli kullanjyoruz ikiside önemli takviyeler. Aksatmamak gerek. Dvitamin 1 yaşına kadar kullanılmalı. Demir damlası da en azından kan tahlilleri yapılana kadar düzenli vermenizi öneririm.
Zeynommm Mrtnurr kan damlasini kullanmiyorum tahlik yapmadan verdikleri icin duzenli olarak kani olculuyor d3 vitamini kullaniyorum ama
YDM Mrtnurr Bize d Vit 15 günlük iken başladık düzenli verdim 7 aya yaklasinca unutmalara aksatmalara başladım . Demir ilacı vermedim hala 10 aylık olduk 9. Ayda ki kontrol de kan tahlili yapıldı normal değerdeydi
Mrtnurr 19052019 valla senin yine az demir ilacı 7 damla berbat bi tadı var resmen paslanmış demir tadı gereklimi sahiden bu kadar tahlil yapmadan nasıl bu kanaate varıyorlar
Sznkr76 19052019 hangi Demir ilacını kullanıyorsunuz biz de 4. Ayımıza giricez doktor 5.aya girerken başlarız demişti Demir ilacına
19052019 Mrtnurr ooo 7 damla 🤭 bende bilmiyorum kiloya göre verdiklerini duydum bir yerde bir yerde de tahlil yaparak verildiğini anlamadım gitti 🤷🏻♀️
YDM Mrtnurr Demir ilacı ilk verdiklerin de iki gün verdim sonrasında kestim. yanlış olmasın. sonra hiç vermedim demir ilacı .verecek olursan ferrum diyor dr
19052019 Sznkr76 vegaforon canım sağlık ocağının verdiği doktorumuza danıştım verebilirmiyim yoksa başka demir ilacı mı tavsiye edersiniz dedim hayır bunu kullanabilirsin dedi ve başlattık
Tugbissimsek Merhaba buz 4. Ayimizda sidefer kan ilaciba basladik 7 damla veriyorun tadida cok guzel yalanarak yiyyor☺️
Barismehtap Mrtnurr Demir ilacını sidefer verebilirsiniz ,onun Demir tadı yok,süt aromalı ve tatlımda,severek içiyor oğlum
Nesliii161034 19052019 Ama içinde paraben var nasıl öyle söylüyorlar demirin yanında başka maddeleri de almak zorunda mı bebeklerimz bnce yne de bi tekrar değerlendirin bze de bugün verdiler ama bn temiz içerikli araştırıyorum nacizane fikrim