Gokcenur34 2 buçuk aylıkken bezinde birkaç pembe nokta görünce merak edip doktoruma sormuştum bazı saatlerde sütün azalabilir çok sıcak havalarda diliyle itene kadar su ver dedi. Bende bezini kontrol ederek koyu sarı renk çişten sonra ya da aşırı sıcaklarda hep verdim hala veriyorum. Bende yasak olarak biliyordum doktor yasak değil ama gerek yok dedi sadece sıcak havalarda verilebilirmiş. Yine de doktorunuza danışmakta fayda var ☺️