Pamukprensveannesi Selam güzel anneler aynı durumu yaşayan varmı aranızda sebebi ne olabilir? Sütü bile zorla içiyor.
Kizimmmmm Pamukprensveannesi kızım. Vitaminlerine baktırdik. Her şey normal çıktı. Kilosu ve boyuna bakarak doktoru iştahsız olduğuna bile inandiramadim.
bayankitapkurdu Pamukprensveannesi aha biz o kadar güzel yiyordu yiyordu Kİ 3 saatte bir anne mama çoba diye ortalığı yıkardı. Şimdi 2 kaşık zorla yiyor.
Blackbird88 Pamukprensveannesi 17 aylık oğlum benimde aynı normalde çok iştahlıydı. Ama bizimkinin azı dişleri geliyor ben ondan diye düşünüp çok zorlamıyorum.
Pamukprensveannesi Blackbird88 ben emin değilim ya neden olduğuna diş olduğunu sanmıyorum:( umarım düzelir tez zamanda