Merhaba anneler bebeklerde her ay doktor kontrolleri olması gerekir mi kafam karıştı. Her ay sağlık ocağına gidip orada boy kilo baş çevresi bakılıyor gelişimine bakılıyor ve normal mi değil mi değerlendiriliyor . Bu kontrolü bebeğimin hemşiresi yapıyor . Kafamın karıştığı konu bebeğim için bu yeterli mi yoksa her ay ekstra olarak bir doktor muayenesine de götürmem gerekir mi kafam çok karıştı lütfen yardımcı olun 🙏🏻