Goktugveannesii Merhabaaaaa telefon önerilerinizi alacaktım mesela şu telefonu al şu özelliği güzel vb
Balkizlarim Goktugveannesii Oppo A1 kullandım çok memnundum şimdi redmi 9 kullanıyorum çok memnunum 😍👌
Leylaa_ Goktugveannesii Durumun müsaitse iphone12 öneririm muhteşem bi telefon iphone 11 de güzel sadece ekran malzemesi bi tik düşük
Goktugveannesii Deletedmom5284 eşimde istersen öyle birşey alalım diyor ama hiç kullanmadım emin olamıyorum
Goktugveannesii Leylaa_ çoooook istiyorum ama tuzlu biraz diyor eşim 🥴 diyorum ama altın gibi düşün değeri var
Goktugveannesii Bireylulmeselesi02 eski bi iPhone kullanıcısıyım çok hoşuma gidiyor ama tuzlu diypr eşim
Deletedmom5284 Goktugveannesii yıllardır sadece xiaomi kullanırım eşim çinden getiriyor iphone falanda getirir ama xiaomi varken iphone 👎🏻👎🏻
Leylaa_ Goktugveannesii Evet değer kayıp etmiyor eşim bana XS almıştı 7 ay kullandım 11 istedim 6800 almıştı 6500 sattı 500 TL üstüne koydu 11 aldı şimdi 12 istiyorum para biriktiriyorum 😂
Bireylulmeselesi02 Goktugveannesii ben bir alıştım bırakamıyorum kamerası herşeyi çok güzel ama gerçekten çok pahalı🙄
Deletedmom5284 Goktugveannesii ne için kullandığınıza bağlı ben oyun ve iş için kullanıyorum sadece sosyal medya foto çekceksiniz falan iphoneda yeter
Goktugveannesii Balkizlarim model olarak bilmiyorum 9 yada 9 du sanırım kamera kısmı birazcık kaba görünmüştü
Tortilla_ Resmî Note 8 kullandım çok memnundum.Eşimin de bi üst modeli Note 9 oda çok güzel. Cumartesi günü İphone 11 aldım ve hala alışamadım ilk kez kullanıyorum 🥲 Turkcell’lilere indirim varmış
Goktugveannesii Tortilla_ nerde inidirim hangi mağaza turkcel bayisine mi ordan alınca da faturaya ek daha pahalı olmuyor mu?
Kubravera Goktugveannesii iphone 11 kullanıyorum. Çok memnunum , daha önce de iphone un diğer modellerini kullanmıştım. Kesinlikle iPhone dan şaşmam 😻