Kızım 6 aylık biz 5.ayda tadımlara geçtiğimiz için artık yemek (mama) yiyoruz. Nasıl yediriyorsunuz? Ben sürekli konuşuyorum şarkı söylüyorum oyuncak vs sallıyorum ama kaçmak istiyor. Mama sandalyesinde de olmadı henüz dik duramadığı için. Emeklemeye de başladı o yüzden hemen kaçıyor tutsam kafasını sağ sol yapıp kendini atıyor. Kaşığı elimden alıyor. Aynı şekilde burun çekerken de böyle. Ter içinde kalıyorum 2 kaşık şey yedirene kadar..