Hanımlar 36 gün oldu bugün doğum yapalı ama benim göğüslerim hala yara yani bildiğiniz yarık ve her emzirmede canım çok yanıyor benim için tam bi kabus oldu artık nasıl geçer bu sürekli z.yağı sürüyorum ama emince yine yarık ortaya çıkıyo ciğer gibi sanki bu durumu yaşayıptw geçen var mı arada da iğne gibi batıyor öyle kötü bi durum ki hayattan soğuttu beni o derece uçları çok hassas bi yere dokununca bile açıyor:((