Gasmee geçmiş olsun ve hayırlı olsun ben korkup kıyamayıp yaptıramayanlardanım 😁 ama dediğiniz olay normal doktorunuzun dediklerini harfiyen yapın. yeğenimi iki üç aylıkken yaptırmıştık kilolu bir bebekti şu an 12 yaşında hala pipisi gömük ama hala iri ve kilolu bir çocuk babası tarafına çekmiş😁 17-18 yaşında yetişkin gibi boyu falan. Her yıl kontrollere götürdüler farklı yerlere sorun yok zayıflayınca düzelecek dediler ama artık ergenlik falan girdi diye doktorlar diyet ve spor önerdi kilo vermesi gerekiyor dediler ileride psikolojik sorun yaşamaması için.