Edoliiii Hanımlar ebemiz aradı şimdi 3. Topuk kanı için 2. Bi hastalık çıkmış o yüzden 3. Aldılar başına böyle bişe gelen var mı ebemiz 3. De temiz çıkıyor genelde sorun olmuyor dedi ama tedirginim yine de
Mervenis Edoliiii canım içini karartma hemen bazen yetersiz kan aliminda olabiliyormuş boyle seyler Rabbim sağlik versin insallah güzel haberlerini duyariz
Yusufali06 Edoliiii bizde de istediler Bi sorun çıkmadı çok şükür. Ebe doğru söylemiş topuk kanında yanlış sonuç çıkıyormuş genelde öyle söylesi bizim doktor da
merhabacanim Edoliiii bu ara çok fazla duyuyorum hemde çok benimde başıma geldi 3 ay önce merak etmeyin ☺️