Durubaby7066 Merhaba anneler 4 aylık bebeğimin ellerinde durup dururken boncuk boncuk terleme oluyor . Korkmalı mıyım bir doktora göstermeli miyim sizlerin bebeklerinde de böyle bir durum var mı yardımcı olur musunuz🙏🏻
ovgu Durubaby7066 benim oğlumunda ayakları çok terliyor doktora söylediğimde elleride ayaklarıda terler çok normal dedi 4,5 aylığız bizde
Momandteacher Aynı şekilde. 5 aylık benimki de. Çoraplarını sıksan suyu çıkacak. Çorap giydirmesem terliyor buz gibi oluyor ayakları