Kızlar merhaba 27 günlük bebeğim var bir haftadır ishal gibi rengi yeşile yakın her bezinde mutlaka yapmış oluyor ama ne ateş kusma başka bir belirti yok daha önce böyle bir şey yaşayan var mı sadece anne sütü alıyor acaba benden kaynaklı mı oldu sürekli kaka yapmaktan popusuda pişik oldu