Gycl smeyyed 2.5 sene önce ümran tıpta yaptirmistim 2. Oglumu da önümüzdeki ay basi ayni yere götürmeyi düşünüyorum canim
susiron Bende Sancaktepe’de yım şu sıralar bu konuyu araştırıyorum postunuzda tam yerinde oldu bakalım yorumlar ne olacak 🙄