Pandaliii 2 ay önce seseryan doğum yaptım. Dikişlerim falan iyi durumda akıntımda bitmişti fakat eşimle beraber olduktan sonra kanamam oldu. Bu durumu yaşayanlarınız varmıdır. Doktora görünmelimiyim
Emirin_Annesi10 Pandaliii zamanla rahim kendini toparlayacaktır çok normal. Ama peşpeşe olmasın ki kanama alanı artmasın