Ebrugmss Hanımlar merhaba. Oğlum 5 aylık, süt alerjisi var. Doktor mama takviyesi için Aptamil Pregomin As verin dedi. Burada okumuştum bazı arkadaşlar doktor raporlu mama alıyormus. Sanırım %30 ödüyorlarmış mama için. Bu konu hakkında bilgi alabilir miyim ?