Annnisshhh Kızlar sma kullanıyorum ama eşim bebevita ya geçelim diyor bende ucuz olduğu için güvenemiyorum sizler sıkıntı yaşadınız mı
19052019 Annnisshhh canım 2. Ayında beri kullanıyorum şu an 4 aylık herhangi bir sorun yaşamadık 🙏🏻 Bebeğim çok gazlı bir bebekti hangi mamayı verirsem gaz yaptı en son bebevitayı önerdiler aldık kilo da aldırıyor besleyici de gaz da yapmıyor çok şükür 🙏🏻
Ugggg Annnisshhh ben kullanıyorum bı sorun yaşamadım Bebelac veriyodum diliyle iktiriyodu biberonu şimdi sorun yok
Sinemm Bebevita bende kullanıyorum. Üreticisi hipp. E bebekte 28₺ idi en son fiyatı bende cok memnunum bazen hipp veriyorum fakat onunda fiyatını 50₺ yapmışlar 😩