Deniz3402 8aylık bebrğim alttan 2 diş çıkarıyor ve emerken çok acıtıyor. Emmiyor oynuyor kaşıyor ama canımı çok acıtıyor.normalde emzik almıyor. Ama bu diş çıkarma sürecinde Gece uyandığında emzik versem işe yarar mı