Benim kaşlarım alınmayacak kadar güzeldi gençken almasam da olurdu yani ama bir özenti almıştım ve çok incetmiştim şimdi kalınlaşsın diye bekledim uzadılar ama dağınık bir de sarışınım rengi açık. Hafif kahve kaş kalemi sürdüğüm zaman güzel oluyor eşim de beğendiğini söyledi öyle kaş insanı değiştiriyor gerçekten. Kaşını boyatan var mı dicektim nasıl olur acaba güzel dururmu ya da başka bir çözümü olan? Kusura bakmayın uzun oldu.