Benimde kızım 2 aylık ve büyüme atağı geçirdi. Üstüne 2.ay aşılarını oldu ve daha huysuz bi bebek haline geldi. Bana çok düşkün oldu yanından ayrılsam ağlıyodu. 3 aylık olmamıza 10 gün var ve şuan daha iyi durumdayız. Sabırlı olmalısınız bu günlerde geçecek🌸