Ygtakn Kızlar evde baya üzüm var kış için oğluma yedirmek için hazırlamak istiyorum ama daha önce hiç yapmadım kaynanama sordum buzlukta kavanozda bozulur yeyin dedi 2 kasa üzüm yemekle bitmez . siz nasıl muhafaza ediyorsunuz buzdolabında mı kavanozda mı
Saremmmm Ygtakn kuzum ben buzluğa atıyorum üzümü taneleyip canım çeker diye ama tabi tadı bozuluyo kaynatıp blendirdan geçirip suyunu saklayabilirsin reçel yapabilirsin o da güzel oluyo
Sonsuzmutluluk Ygtakn tanelerini ayıklayın yıkayın buzluğa atın kışın komposto yaparsınız bebeğinize.
Kbrunl Ygtakn siyah üzüm ise her sene koyuyorum buzluğa temizliyorum yıkıyorum poşetlere yapacağım kadar koyuyorum kışın da çıkartıp suyla kaynatıyorum az şeker koyuyorum mis gibi meyve suyu oluyor