Merhaba kızlar.
bebeğim 3 ay 8 günlük. Son 3 haftafır falan uyanıkken asla mama yemiyor. Öncesinde emiyor ama 50 60 sağımca anca çıkıyor. Mamayı da 20 30 cc çekip bırakıyor. Sağlığım sütü bile içmiyor bazen. Uykuda vermeye çalışıyorum o zaman içiyor. Bazen onda da içmiyor 🙄 Başka bebekler görüyorum. Şapur şuour kendi istiyor içiyor. İçirene kadar anam ağlıyor. Niye böyle oluyor. Akıl verin bana.