9,5 kiloyuz kızlar doktor düşün olduğu için emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Ek olarak devam sütü verdi. Normal kahvaltı, ek mama yemeyi kesti son zamanlarda. Kilosu düşük dedi. Of hüzünlüyüm. Benim gibi olan anneler siz neler yapıyorsunuz? Nasıl beslenme ile devam ediyorsunuz