Kızlar geçenlerde burada başlık açmıştım 2 buçuk aylık kızım kulak arkasında egzama vardı zeytinyağ surmustum öğlen de eczacı Bepanthol sensiderm vermişti o kremi gece boyunca sürdüm sabaha mucizevi bir şekilde iyileşmisti bugün baktım çok az kalmış banyo yaptırdım banyodan sonra çok ağladı sanırım o az bir şey kalan acıttı bu mustelanin stelatopia serisi var okuduğum kadarıyla kuru cildi olan egzaması olan bebekler için kullanan var mı şampuanıni alıp sürekli kullanmalı mıyım kulak arkasında olan egzama surekli tekrarlar mı sampuanini değiştireyim mi goruslerinizi merak ediyorum