Elaa11 Çok zor bir işlem gerçekten ama onun faydası için yapmak zorundasınız. Ben biraz sert davranıyorum bu konuda yani buhar almazsa nefesi burnu açılmıyor bu yüzden vermem gerekiyor diye düşünüp zorla olsa bir şekilde vermeye çalışıyorum bazen sıkı tutuyorum bazen eşimle beraber yapınca o tutuyor çocuğu ben yapıyorum. Yani bir şekilde ağlayarak yapıyoruz maalesef.