icedearth Kızlar merhabalar, benim oğlumun aşırı gaz sorunu var maalesef bu gaz sütten mi geçiyor veya ben yediklerimle bir nebze de olsun onu nasıl rahatlatırım bildiğiniz şeyleri yazar mısınız 🙏🏻
Bogaannesi icedearth rezene ic canim hatta bebisede icirebilirsin 1 2 damla bsey. Benimkide cok gazliydi ben cok rezene ictim cok zorlandigi zamanda bi kac damlada ona veriyodum. Her yemekten sonra 1 bardak rezene ic bastirsin yedigini
aylul0 icedearth rezene ve kimyon çayı öneriyorlar canım sütünden ona geçip rahatlatıyormuş. Ben pek kullanmadım ama buradaki tavsiyeler öyle 🌸
BBBuse icedearth her seyi yedim ama yediğim her şeye kimyon ekledim kahvaltida peynirden yemekteki salataya kadar her şeye
icedearth BBBuse evet ben de kimyon baya kullanıyorum olur olmadık her şeye ağzımda sürekli bir kimyon tadı var 😅