Fatma_696 Kizlar molfix kullaniyorum ortasndaki sari renk mavi oldgnda bezi tam dolmus mu oluyor degstrmmem mi gerekiyor ilk bebegm tecrubesizim biraz
Mom9870 Fatma_696 Bunu sizde anlayabilirsiniz aslında ben o çizgiye hiç bakmıyordum, elimle bile anlıyorum ne kadar dolduğunu. Elinizle bakabilirsiniz sizde.
boncuk- Fatma_696 ilk yaptığında hemen değişiyor rengi zaten ama yazık yani her yaptığında değiştirsek oooo😂😂 ilk aylar zaten doldurmuyorlar minicikler, kaka yapmadıkça 3-4 saatte değişirdim.
KutayinAnnesiii Ben sonradan fark ettim o çizgiyi 🙈 ama ona bakarak değiştirmedim hiç. Çişi direk oraya denk geldiği zaman mavi oluyor çizgi 1 sefer de yapsa. Kendiniz elle kontrol edip ne kadar dolu olduğunu anlayabilir ona göre değiştirirsin yoksa bez dayanmaz 😂