Kızlar ya saçlarım normalde kahverengi beyaz tenliyim kaşlarim da koyu kahve siyaha yakın ben kaş rengimle oynamak istemedim direkt saç rengimi biraz açmak istemiştim bakır gibi bir renge boyadım güzel oldu 3 4 aydır o şekilde kullanıyordum ama sıkıldım eski rengine dönsün istedim. Yüzüm çok beyaz çünkü allik falan sürmezsem hasta gibi duruyordum bakır renk saçla. Neyse ben de gittim boya üzerine boya yapmıyım diye kahverengi kint kinasi aldım. Yumurta zeytinyağı ve suyla kardım onu bir güzel sürdüm saçıma. Saçlarım yumuşacık oldu güzel oldu ama rengi simmmmsiyah oldu sözde kahverengi olacaktı. O kadar tuhaf geldi ki gözüme tesetturluyum açık olsam buraya atardım yani bembeyaz bir yüz simsiyah bir saç. Nasıl düzelir bu saçlarım da çok uzun belimi geçiyor kestirmek de istemiyorum😪