bukaga Kızlar selam oturmaya baslıcaz oturma minderi mi aldınız yoksa bumbo oturak mı ? plastikler cok sert olucak gibi geliyor bir fikir verir misiniz??
Deletedmom0099 bukaga emzirme minderi koydum koltuğun yastıklarıyla da dengeledim zaten 1 ay falan destek istiyolar bumboya da oturma minderine de hiç gerek yok
1lina1anne bukaga hepsi bosa gidiyor almayin oyle seyler alanlarin cogu pisman emzirme minderi varsa koyun yoksa yastiklarla siz destekleyin bosuna heves edip almayin inanin bosa hep
mmek_2014 Hiç bişey almadım valla iki oglumu da koltuğun köşesine oturtup yanına ve önüne kırlent koydum öyle ögrendiler oturmayı 😊
1lina1anne bukaga benim kizim 17 aylik simdi 5.ayda basladik kucakta 6.ayda mama sandalyesinde oturuyodu 7.ayda yastikla duruyordu yerde cunku dusuyodu one arkaya tam anlamiyla 8.ayda cok guzel oturdu