Merhaba hanımlar. Eşimin doğum günü için küçük bir jest yapmak istiyorum. İşe arabayla gidip geliyor müzik dinleyerek. Onun için aşk şarkılarından oluşan bir cd yapmak istiyorum. Dinlerken mutlu olacağı sevildiğini hissedeceği cinsten. İnsan oturup düşününce hiç aklına gelmez ya o durumdayım 🙈 varsa güzel tavsiyeleriniz bekliyorum ☺️
Bu arada cd nin başına kendi sesimi kaydedip iki üç güzel cümle koymak istiyorum ama cd de okur mu bilmiyorum. Bir bilgisi olan ya da şu şekilde kaydet diyen olursa çok sevinirim ♥️