Merhaba arkadaşlar 3 aylık bir kızım var ve yaklaşık bir aydır günde tek bir kere kakasını yapıyor ve bunu da bezini aşarak, kaçırarak yapıyordu yani bir seferde yapıyordu günlük eskisi gibi iki üç defa yapmak yerine. Düzelir sandım gene de günlük yapıyor bir gün yapmadımı diğer gün yapabiliyordu kesin ama 4 gündür yapamıyor gazını çıkarıyor kokulu kokulu 😀 ama kaka yapmıyor sadece anne sütü alıyor idrar yapma durumu eskisi gibi yani çoğunlukla bezi ağır kakasını yaptığı zamanlar yumuşak yani eskisi gibiydi kakası kabız değil ve gayette mutlu başka bir sorun yok bir şey yapmalı mıyım yoksa emiyor diye normal mi kendi mi yapsın yani?