Kızım 6 ay 20 gunluk gun icinde oyun oynuyoruz sarki falan söylüyorum onun disinda kendi zaten emekliyor dolasiyor oyuncaklariyla oynuyor ama sanki sürekli kucagima almaliymisim ya da surekli onunla ilgilenmek zorundaymisim gibi hissediyorum sanki kucagima almayinca ya da sarki soylemeyince kendi kendine oyuncaklariyla oynadiginda hic onunla ilgilenmemis gibi hissediyorum anneligimi yapmamis gibi hissediyorum. Umarim derdimi anlatabilmisimdir sizde de oliyor mu ?