Miniginannesiiii hayır memnun kaldım çalışması buhar vermesi çok iyi oğlumun burnunda hırıltı vardı o yüzden doktor tavsiyesi ile aldım ama oğlum yaptırmadı şimdi de 2 bucuk yaşında bu zamana kadar yaptırmadı bende satmak istedim yer kaplıyor boşuna diye