Kızlar merhaba bebeğim doğduğunda topuk kanı için gittiğimizde sonucunda tiroid bezi yüksek dedi ardından. Tekrar kan aldılar ve bugün aradı yine yüksek olduğunu söyledi bir hastaneye yönlendirdi orda bakıcaklsr bu tiroid bezi yüksekliği nedir soruyorum soruyorum kafam almıyor evet öğreniyorum ama. Canımı çok sıkıyor bu durumu yaşayan var mı nedir ne yapmam gerekiyor