gamzeninmucizesi1 Kızlar esenler Medipol hastanesinde tavsiye edeceğiniz doktor var mı? Orda doğum yaptım yani ilk muayenesini yapan kendi çocuk doktoru var ama sadece bir kez gittiğimiz için daha çok beğenilen doktor varsa ona götüreyim
pembemor gamzeninmucizesi1 aa siz çocuk doktoru sormuşsunuz pardon😀 ben kadın doğum diye okudum. Bahsettiğim kadın doğumcu😃
gamzeninmucizesi1 pembemor Burcu hocayı biliyorum herkes aşırı memnun siz neden öyle söylediniz merak ettim 😬
pembemor gamzeninmucizesi1 çok sıra bekliyorsunuz. 8 de gidip 11 de hala bekliyordum en son gittiğimde. bir daha da gitmedim. kanama şikayeti ile gittim bir gün, benim sıram gelmişken başka bir gebeyi aldı muayeneye. eli kolu hediye doluydu çünkü. mesleki başarısı iyi olabilir ama bu tarz şeyler hoş değil.
gamzeninmucizesi1 pembemor hee anladım. Evet haklısınız ben hiç gitmedim ona yoğun olduğu için. Burda da okumuştum çok yoğun olduğunu.Ama instagramdan takip ettim biara hergün bissürü hediyeler geliyordu 😂 Fatma hocaydı benimki