Bebeğimde doğduğunda 6-7 tane sütlü kahve lekesi vardı.İnternetten araştırıp doktora götürdük genetik test istendi ve neurofibromatosis tip 1 dendi.1 tane bende de var yaprak büyüklüğünde.Bu yüzden bizden de kan aldılar.Böyle kahverengi leke olup bu teşhis konan var mı acaba ?Korkuyorum ciddi bi rahatsızlığı olacak diye ☹️