Sevgili anneler gaz yapmayan mama tavsiye edermisiniz , laktoz intolesansi var sutum yetmedigi için mama yazacam dedi doktor hipoalejenik , dun aptamil verdim sabah kadar kıvrandi, bide mamanı kaç derece dusa karıştıyorsunuz dun kocam ılık suuda yapmiş ondan ola bilirmi? Bide biberonumuz avent antikolık plastik erimez mi ? Birde mamanın 1 aylık mi ömrü var ? Açıldıktan sonra 😃 kusura bakmayın tecurbesizlik