PudingSeverAnne Kızımı ayağımda sallarken aaaaaa…aaaaaa aaaaaaaa….aaa Bu sekilde çok yüksek sesle bağırıyor Pış pış pış diyorum benim sesimi bile bastırıyo o derece yüksek bi ses Sebebini bilen var mı Gündüz uykusunda akşam uykusunda hep aynı??
PudingSeverAnne cileklimilk eee.eee demiyo aaaaaaaaaaaa die bağırıyor 😂😂😂😂 babam teyzene kalmaya gidelim dedi mesela ama gidemiyorum gece ayakta sallarken bi bağırır uyutmaz kimseyi😂😂😂😂
Kaan01 Oglumda boyleydi 1 gun anlayamadim.meger pisik olmus sok oldum 2 saat once degismistim hicbir sey yoktu krem surunce rahatladi. Bide dis cikaracafi zaman yapuyor
Birprensesannesiii3850 Benim kizimda 5 aylik eee ee yapiyo benim sesimi de bastiriyo ama bilemedim üstte kalsin postunuz